2012年8月6日 星期一

2012.8.6-快頂不住的《怒火街頭2》

看了個幾星期的《怒火街頭2》,本來都好好,阿LAW霸的前妻一回來,成件事就開始出事了。

第一,茍姑娘的演技太讓我吃不消了,真的快到我的極限了。明白TBB可用的人越來越少,但在這時不是更應該讓一些二、三線,具演技的演員上位嗎?這麼吃重的一個角色,她實在不能勝任。
本來就怕人喊苦喊忽,還要喊到咁假!
這角色不只要常哭,還要有攻心計的一面,情深的一面。
唉。。。

第二,LAW霸有前妻這設定也令人摸不著頭腦。。。
無啦啦款咩鬼野去結婚,結完一個去外國讀書,一個係香港做野,之後仲無埋聯絡。關係真係疏過D朋友呀~

之後話LAW霸失蹤,阿前妻又請私家偵探,又周遊列國去尋夫,頭7年都講得通。
但阿LAW霸3年前明明回歸香港,一係D私家偵探廢既,一係前妻放棄左尋夫件事,咁點解搵唔到先?!

講到LAW咁為民出命,一打「羅力亞」三粒字落谷歌都應該搵到下啦。。。



果然,續集總是容易出事的。

其實,不計前妻果PART,還是好看的~

3 則留言:

  1. 但我睇咗三晚已頂不住,睇在八爺份上;唔係唔想比機會佢,今個星期再睇多兩晚,我諗我都係決定放棄

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者一見前妻就SKIP,可能好少少

      刪除
  2. 搵佢孖生姐妹陳茵薇可能好D, 這個角色如果由阿佘做就一定得!

    回覆刪除